2009年5月2日 星期六

[歌詞翻譯]I'm In A Coffin的A Taste of the Abyss

這首肛看了歌詞才知道是首苦澀的情歌
幹 不要告訴我自殺黑都這麼智障呀~~~~!

A Taste of the Abyss
深坑的氣味

I tasted the lips of misery
我吃到她雞掰苦苦的
And she stole what little I had
而且她還偷走我的不多的小蝌蚪
How heavy a toll I paid
幹 還要價甚高
To have just a taste of the abyss
Just a taste…
拎盃開這多錢還只吃到深坑臭豆腐的味道不說還只吃到一點!
Emptied, my only companions
Are mourning and self-hatred,
好空虛呀!我唯一的伴侶只有哀悼和自幹
My lover, misery…
我的愛人,那個雞掰苦苦的阿六仔
She was too alluring to refuse
她太誘幹了讓人憋不住
Her offer of what lies beyond
她都在講什麼有的沒的
So I took her hand and held her close
所以我就給她牽牽抱抱
She showed me wonderful things
她讓我爽到
And promised me eternity
還講什麼永遠睏作伙
If I would promise eternity with her
如果我也保證跟她作伙一輩子
Just a taste…
結果只吃到一點
And she devoured me
雖然她有幫我吞
Just a taste…
但是只有一次
And all I’ve been left with is
Self hatred…
到最後我所留下的只有自幹
The only thing I wanted
Just a taste…
Of the abyss
我現在唯一想要的,只是再吃一次深坑臭豆腐般的氣味

沒有留言:

張貼留言

說話阿!不要偷偷看,這樣很猴。